راه اندازی افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس در سایت

راه اندازی افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس در سایت

افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس کاربردهای فراوانی دارد که هر وب سایت وردپرسی جهت تعامل و گفتگو با کاربران و مشتریانش نیاز به انتخاب و نصب یک افزونه تیکتینگ وردپرس دارد.

تیکت پشتیبانی چیست ؟

تیکت (Ticket) اصطلاح بین المللی پرسیدن سوال کتبی در قالب یک نامه رسمی از پشتیبانی است. که مشتری درخواست خود را در قالب تیکت پشتیبانی و یک نامه رسمی ارسال می کند و کارشناسان پشتیبانی موضوع را بررسی کرده و از طریق سیستم پشتیبانی به کاربر پاسخ می‌دهد. بعضی از افزونه های حرفه‌ای تیکت پشتیبانی وردپرس بعد از پاسخ به تیکت کاربر، کاربر را از طریق ارسال ایمیل یا پیامک مطلع می کنند.

کاربردهای راه اندازی تیکت پشتیبانی وردپرس در سایت

در صورتی که شما در وب سایت وردپرسی یا ووکامرسی خود از افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس و ووکامرس استفاده نمایید از مزایایی بهره مند میشوید که در زیر به چند مورد آن اشاره شده است :

  • سابقه درخواست ها از بین نمیرود: مثلا برای زمانی که مشتری یا کاربر شما درخواستی را به صورت تلفنی به شما می گوید ممکن هست که این درخواست ها قابل ذخیره نباشد و یا بعد از یک مدت کوتاهی از بین برود. ولی در سیستم تیکت این امکان را دارید که در هر زمان به درخواست های کاربران مراجعه نمایید.
  • کاربر یا مشتری مجبور نیست به صورت مداوم درخواست خود را تکرارنماید.
  • ردیابی تمامی صحبت ها و مکاتبات: با توجه به مکتوب بودن درخواست های کاربران ٬ شما می توانید با مراجعه به هر تیکت تمامی گفتگو ها را بررسی نمایید.
  • امن تر و پیگیری راحت تر صحبت ها و گفتگو ها: معمولا خیلی از وب سایت ها جهت پشتیبانی مشتریان خود از ابزارهایی چون واتساپ یا تلفن یا پیامک استفاده می نمایند! این راه های ارتباطی معمولا نسبت به سیستم تیکت کمی نا امن تر هستند و بعد از یک مدت که تعداد درخواست ها زیاد می شود پیدا کردن و جستجو کردن در میان درخواست های کاربران کمی سخت می شود.

راه اندازی سیستم تیکت برای ووکامرس

افزونه تیکت ووکامرس معمولا قابلیتی هست که به افزونه های تیکت پشتیبانی وردپرس اضافه میشود که افرادی که از فروشگاه ساز ووکامرس استفاده می نمایند بتوانند به راحتی این امکان را به مشتریان خود بدهند که از حساب کاربری خود در ووکامرس تیکت ثبت نمایند.

معرفی افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس و ووکامرس

اکثر مشتریان فروشگاه های اینترنتی و سایت های مرتبط که برپایه وردپرس طراحی شده اند نیاز دارند که از یک پل ارتباطی با پشتیبان ارتباط بگیرند.

بنابراین اگر شما نیاز به یک سیستم تیکتینگی که از تاریخ شمسی و زبان فارسی به خوبی پشتیبانی کند و با تمام قالب های وردپرسی کارکند و من جمله با فروشگاه ساز ووکامرس هماهنگ باشد! ما به شما افزونه تیکت پشتیبانی وردپرس و ووکامرس را که توسط گروه نیکان وردپرس برنامه نویسی شده است را پیشنهاد میدهیم.

جهت مشاهده افزونه بر روی این لینک کلیک نمایید.

در رابطه با این مطلب سوال یا نظری دارید؟ می توانید آن را در بخش دیدگاه ها ارسال کنید
مهدی خاکسار
مهدی خاکسار

متخصص وردپرس و نویسنده این مطلب

سال هاست که در زمینه وردپرس فعالیت می کنم و حالا به عنوان عضوی از خانواده نیکان وردپرس تلاش می کنم تا آموزش های کاربری و مفید را به علاقه مندان این حوزه ارائه دهم.