رفع خطای ۴۰۴ پس از نصب SSL در وردپرس و کنترل پنل دایرکت ادمین

رفع خطای ۴۰۴ پس از نصب SSL در وردپرس و کنترل پنل دایرکت ادمین
5/5 - (1 امتیاز)

طی چند وقت گذشته یکی از مشتریان پشتیبانی وب سایت وردپرس ما بعد از نصب SSL با مشکل 404 شدن صفحات روبرو شد. پس از رفع مشکل تصمیم گرفتم در این مقاله راه حل مشکل را برای شما قرار دهم.

رفع خطای ۴۰۴ پس از نصب SSL در وردپرس و کنترل پنل دایرکت ادمین

رفع خطای ۴۰۴ پس از نصب SSL: اگر پس از نصب SSL و پروتوکل httpsS در هاست خود و فعال سازی آن با افزونه SSL وردپرس دچار خطای ۴۰۴ شدید و تمام صفحات سایت از جمله پنل وردپرس با خطای ۴۰۴ مواجه شده است ٬ کافیست آموزش زیر را دنبال نمایید .

ابتدا وارد پنل هاست دایرکت ادمین خود بشوید و بر روی منوی Domain Setup کلیک نمایید و در صفحه بعد دامنه خود را انتخاب نمایید :

حالا در این صفحه طبق عکس زیر گزینه Use a symbolic link from private_html to public_html – allows for same data in https and httpss را انتخاب نمایید و سپس برروی Save کلیک نمایید :

علت به وجود آمدن چنین مشکلی به خاطر این میباشد که اطلاعات سایت شما از روی پوشه private_html موجود در هاست خوانده میشود٬و چون در این پوشه فایلی وجود ندارد سایت شما با خطای ۴۰۴ مواجه میشود.با انتخاب گزینه Use a symbolic link from private_html to public_html – allows for same data in https and httpss این مشکل برطرف میگردد.

این مطلب یکی از مقالات دسته بندی آموزش وردپرس است. برای مشاهده مقالات بیشتر در زمینه وردپرس کافیست به صفحه آموزش وردپرس مراجعه کنید.

در رابطه با این مطلب سوال یا نظری دارید؟ می توانید آن را در بخش دیدگاه ها ارسال کنید
مهدی خاکسار
مهدی خاکسار

متخصص وردپرس و نویسنده این مطلب

سال هاست که در زمینه وردپرس فعالیت می کنم و حالا به عنوان عضوی از خانواده نیکان وردپرس تلاش می کنم تا آموزش های کاربری و مفید را به علاقه مندان این حوزه ارائه دهم.