آموزش درون ریزی و برون بری محصولات در ووکامرس | قسمت دهم

آموزش درون ریزی و برون بری محصولات در ووکامرس | قسمت دهم

در این قسمت از آموزش کامل کار با ووکامرس می خواهیم به شما آموزش درون ریزی و برون بری محصولات در ووکامرس را آموزش دهیم. درون ریزی به شما کمک می کند تا محصولات خود را از لوکال هاست و یا از سایت دیگر به سایت خود انتقال دهید.برون بری به شما این امکان را می دهد تا از محصولات خود خروجی بگیرید و در جایی که نیاز دارید درون ریزی کنید.

آموزش درون ریزی محصولات در ووکامرس

برای این کار وارد بخش “پیشخوان -> ووکامرس -> همه محصولات -> درون ریزی” شوید.

انتخاب کنید پرونده CSV را از کامپیوترتان : در این گزینه شما فایل محصولات خود را که با فرمت CSV می باشد انتخاب کنید.

بروزرسانی محصولات موجود : با فعال سازی این گزینه در صورتی که محصولاتی که می خواهید درون ریزی کنید با محصولات موجود شما شناسه برابری داشته باشند جایگزین می شوند.

نقشه ستون

در این قسمت ستون ها را انتخاب می کنید. (بهتر است که تغییری در این گزینه های نداشته باشید و در پایان صفحه بر روی دکمه “اجرای درون ریز” کلیک کنید)

پس از انجام این مرحله محصولات شما درون ریزی می شوند.

آموزش برون بری محصولات در ووکامرس

برای این کار وارد بخش “پیشخوان -> ووکامرس -> همه محصولات -> برون بری” شوید.

کدام ستون ها باید صادر شود : در این گزینه ستون هایی که می خواهید برون بری کنید را انتخاب می کنید. اگر می خواهید همه ستون ها را برون بری کنید هیچ گزینه ای را انتخاب نکنید.

کدام یک از انواع محصول باید صادر شود : در این گزینه انواع محصولاتی را که می خواهید برون بری کنید را انتخاب می کنید. اگر می خواهید همه محصولات را برون بری کنید هیچ گزینه ای را انتخاب نکنید.

کدام نوع محصول باید صادر شود : در این گزینه دسته بندی هایی که می خواهید برون بری کنید را انتخاب می کنید. اگر می خواهید همه دسته بندی ها را برون بری کنید هیچ گزینه ای را انتخاب نکنید.

برون بری متاهای سفارشی : با فعال سازی این گزینه متا های سفارشی محصولات نیز برون بری می شوند.

با کلیک بر روی دکمه “تولید CSV” برون بری محصولات شما با موفقیت به پایان می رسد.

 

این مطلب یکی از مقالات دسته بندی آموزش ووکامرس است. برای مشاهده مقالات بیشتر در زمینه ووکامرس کافیست به صفحه آموزش ووکامرس مراجعه کنید.

در رابطه با این مطلب سوال یا نظری دارید؟ می توانید آن را در بخش دیدگاه ها ارسال کنید
مهدی خاکسار
مهدی خاکسار

متخصص وردپرس و نویسنده این مطلب

سال هاست که در زمینه وردپرس فعالیت می کنم و حالا به عنوان عضوی از خانواده نیکان وردپرس تلاش می کنم تا آموزش های کاربری و مفید را به علاقه مندان این حوزه ارائه دهم.